Mood for Wood

Mood for Wood lub też MoodforWood, to marka produktów drewnianych do ozdabiania ciast i ciasteczek oryginalnymi wzorami. W naszej ofercie znajdują się przede wszystkim wałki odwzorowujące na cieście unikalne motywy (w krajach anglosaskich znane jako embossing rolling pins). Nasze wałki są wykonane w 100% z bukowego drewna i następnie grawerowane laserowo. Wzory wałków projektujemy sami, a ich produkcja odbywa się pod naszym czujnym okiem w Warszawie. Zapraszamy do wybierania wśród kilkudzięsięciu gotowych motywów  lub do personalizacji projektu. Twoje ciasteczka będą teraz jeszcze bardziej Twoje!

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email potwierdzający zawarcie transakcji. Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty. 

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» czas realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Polska: firma kurierska lub Poczta Polska (dla wybranych produktów).
  • Zagranica: Poczta Polska lub firma kurierska (dla wybranych krajów i produktów).
  • Odbiór osobisty w siedzibie sklepu.

» opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. 

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Przelew na konto bankowe.
  • Płatność za pobraniem.
  • Płatność przy odbiorze towaru w siedzibe sklepu.
  • Płatność elektroniczna (przelew, karta kredytowa on-line).
  • Paypal

» opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w siedzibie sklepu, znajdującej się pod adresem: ul.Mińska 65, 03-828Warszawa, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu, przed dokonaniem płatności. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma”, podaj dane do faktury oraz zaznacz opcję "Chcę otrzymać fakturę VAT". Dodatkowe informacje na temat faktury VAT możesz umieścić w polu "Uwagi" (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), przekaż nam wiadomość jak najszybciej na adres e-mail: moodforwood@o2.pl.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia przekaż nam wiadomość jak najszybciej na adres e-mail: moodforwood@o2.pl.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera lub przesyłką poleconą, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Wszystkie produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu są naszej produkcji i ponosimy za nie odpowiedzialność na zasadach rękojmi. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Regulaminie zakupów § 7 Rękojmia. Sprzedawca w stosunku do Przedsiębiorców wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

» Regulamin

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Pamiętaj, aby zawsze sprawdzić zawartość przesyłki w obecności przedstawiciela Dostawcy. W przypadku uszkodzenia zamówionego towaru w transporcie prosimy o spisanie protokołu uszkodzenia, a następnie przekazanie informacji o tym zdarzeniu na nasz adres: moodforwood@o2.pl .

W przypadku chęci złożenia reklamacji skorzystaj z formularza reklamacji oraz zapoznaj się z trybem postępowania określonym w Regulaminie zakupów § 7 Rękojmia.

» Regulamin

» Formularz reklamacji

  


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

W przypadku chęci zwrotu towaru skorzystaj z wzoru formularza odstąpienia od umowy oraz zapoznaj się z trybem postępowania określonym w Regulaminie zakupów § 8 Odstąpienie od umowy sprzedaży.

» Regulamin

» Formularz odstąpienia

Waluty
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl